
Qualitat de l’aigua
Aqualia, responsable de la gestió de l’aigua del Vendrell, duu a terme les anàlisis exigides (de control, completes i altres) segons el Reial decret 3/2023 de 10 de gener, pel qual s'estableixen els criteris tècnics-sanitaris de la qualitat de l'aigua de consum, el seu control i subministrament. Butlletí Oficial de l'Estat, núm. 9 d'11 de gener de 2023 (PDF, 857 KB)
Accés a SINAC
El Sistema d’Informació Nacional d’Aigua de Consum (SINAC) és un sistema d’informació sanitari que recull dades sobre les característiques dels abastaments i la qualitat de l’aigua de consum humà que se subministra a la població espanyola. Fes clic aquí per conèixer el resultat de les analítiques realitzades i publicades.
Gestió de qualitat
El Servei Municipal d’Aigües del Vendrell, conscient de la importància de la qualitat per satisfer les necessitats dels ciutadans, té com a voluntat la millora permanentment de l’activitat que desenvolupa. Per això, té estructurat un sistema de treball que garanteix una prestació eficaç dels serveis de la gestió integral de l’aigua dels vendrellencs, millorant paulatinament el seu desenvolupament.
És per això que el Servei Municipal i tot el seu personal assumeixen el compromís del seu compliment per aconseguir els objectius declarats mitjançant la Política de Qualitat de l’empresa que es resumeix en els següents punts:
Satisfacció al Client
Garantir la satisfacció del Client mitjançant la prestació dels serveis contractats d’acord amb els requisits especificats, i amb els requisits legals i reglamentaris que afectin les activitats desenvolupades.
Pla Estratègic
Formular estratègies de funcionament intern i de relació amb el client, a mig i llarg termini, per millorar la prestació de serveis, utilitzant els mecanismes de detecció de possibilitats de millora obtinguts per l’organització en aplicar el Sistema de Qualitat.
Millora Continua
Establir objectius de forma que es mantinguin i millorin els nivells de prestació de serveis contractats per garantir la millora continua.