Benvinguts al Canal d'alertes del Codi Ètic i de Conducta d'Aigües del Vendrell S.A

Gràcies per confiar en nosaltres i utilitzar el nostre canal per a enviar la seva comunicació, la confiança que ha posat en nosaltres ens ajuda a seguir endavant.

El present canal permet informar de qualsevol possible infracció del Codi Ètic i de Conducta d'Aigües del Vendrell S.A que hagi pogut produir-se per part d'empleats, directius i/o col·laboradors d'Aigües del Vendrell S.A A més, en emprar aquest canal com a mitjà de comunicació té l'opció que aquesta sigui totalment anònima

El seguiment i tramitació de la comunicació es realitza a través d'instructors independents, que valoraran la seva comunicació i l'impacte d'aquesta, podent vostè com a informant seguir el procés de tramitació en tot moment (encara que s'hagi realitzat de manera anònima) per a això se li facilitarà una contrasenya i un enllaç.

Per a poder tramitar la seva comunicació amb èxit, llegeixi atentament les instruccions, i triï el canal que consideri més adequat. Si necessita més informació o assessorament per a realitzar la comunicació, no dubti a contactar-nos per telèfon o email, estarem encantats d'ajudar-lo.

Els canals per a realitzar la seva comunicació són:

Sr. Fruitós Richarte - VIADENUNCIA
Av. Corts Catalanes, 5-7 1r
08173 Sant Cugat del Vallès
BARCELONA

Responsable del Sistema (conforme art. 8 de la Llei 2/2023): Fruitós Richarte i Travesset (membre del Comitè de Compliance)

Responsable tècnic del Sistema (garanteix la seguretat i funcionament del sistema): Laura Mora i Aubert (tècnica informàtica)

Formulari Web

Instruccions Bàsiques Bústies internes

Si us plau, abans de denunciar, li preguem que llegeixi atentament el procediment de gestió de comunicacions i denúncies d'aquesta bústia (PDF), és important que conegui com funciona i quins tipus de denúncies pot formular, per a poder fer un bon ús d'aquest.

Igualment, li recordem que l'ús de la bústia a mala fe serà perseguit i sancionat. En cas de dubte contacti amb l'administrador de la bústia.

Triï un dels canals de comunicació disponibles. En cas de ser telefònic, mail, correu postal o presencial haurà de detallar breument l'assumpte de la seva denúncia. Recordi que per a la formulació d'una denúncia presencial caldrà reservar dia i hora.

Per a la denúncia en línia segueixi els següents passos:

  1. Empleni tots els camps del formulari

  2. Seleccioni si desitja que la seva denúncia sigui anònima

  3. Seleccioni les àrees d'afectació de la seva denúncia.

  4. Assumpte i text de la seva denúncia. En cas d'aportar algun document pot annexar fitxers.

  5. Si ha seleccionat NO en el pas 2, haurà d'emplenar correctament les seves dades personals.

  6. Acceptació de termes i condicions la Bústia.

Una vegada finalitzat el procés es generarà un enllaç i contrasenya automàtica i aleatòria per a seguiment en línia de la denúncia. La contrasenya és irreemplaçable i no recuperable. En cas de pèrdua haurà de tornar a realitzar el procés d'introducció de la denúncia. Per a les denúncies que aportin dades personals, aquesta contrasenya i enllaç arribaran a l'email proporcionat.

PREGUNTES FREQÜENTS

Per què hauria d'enviar un missatge?

Una cultura ètica real i veritable requereix que es compleixin les normes socials i legals. A través d'aquest Canal ètic, podrà informar de qualsevol conducta indeguda, sobretot, infraccions de la legislació aplicable així com d'incompliments de polítiques i procediments interns. L'ús del Canal garanteix la sostenibilitat de l'organització i la continuïtat futura dels treballadors que hi pertanyen. Estadísticament el Canal Ètic és el mitjà més eficaç de prevenció de delictes de les organitzacions.

Quin tipus d'informació he de registrar?

Qualsevol possible infracció del Codi Ètic i de Conducta, que hagi pogut produir-se per part d'empleats, directius i col·laboradors de l’organització. Durant el procés d'alta de la comunicació, se li proporcionarà informació més detallada sobre els possibles elements clau del missatge.

Confidencialitat de la comunicació

Els usuaris poden interposar comunicacions CONFIDENCIALS o ANÒNIMES:

Comunicacions CONFIDENCIALS: mitjançant aquesta opció el gestor de canal garanteix als usuaris que formulin qualsevol comunicació CONFIDENCIAL a mantenir sota reserva la seva identitat, sempre que aquesta no sigui requerida per part de les autoritats o bé que la comunicació s'hagi efectuat amb coneixement de la seva falsedat.

Comunicacions ANÒNIMES: mitjançant aquesta opció no se sol·licitarà cap informació personal durant el procés de registre de la comunicació. Al llarg del procés d'intercanvi d'informació amb el gestor de canal, es podrà sol·licitar a l'usuari la seva informació personal. Si vostè és usuari registrat, rebrà un correu electrònic amb un enllaç per poder omplir aquesta informació i enviar-la voluntàriament al gestor de canal, si així ho considera oportú. En cas de no ser usuari registrat, si ho considera oportú, haurà d'accedir a la seva comunicació amb el codi de seguiment que se li hagi facilitat a l'acabar el registre de la comunicació i afegir un nou comentari a aquesta especificant les dades personals requerits pel gestor.

Què passa si, posteriorment, es comprova que la seva comunicació no constitueix un delicte o infracció?

A l'hora de realitzar la seva notificació, l'important és que vostè cregui o tingui motius per creure que el contingut de la mateixa és verídic i rellevant i que no tingués intenció de difamar, actuant sempre des de la bona fe. Si transcorregut el període estipulat per a la investigació de la comunicació, es conclou que no s'ha produït cap irregularitat o infracció o que el fet descrit no era el que inicialment es considerava, no hi haurà cap conseqüència sobre la comunicació efectuada.

Finalitat de les dades

Les dades introduïdes al Canal Ètic, en cap cas seran utilitzades per a fins diferents que la investigació dels fets comunicats.

DOCUMENTS

En els enllaços següents consten els documents aprovats per AIGÜES DEL VENDRELL, S.A. referents al Codi Ètic i de Conducta.

Sr. Fruitós Richarte - VIADENUNCIA
Av. Corts Catalanes, 5-7 1r
08173 Sant Cugat del Vallès
BARCELONA

Formulari Web

Instruccions Bàsiques Bústies internes

Si us plau, abans de denunciar, li preguem que llegeixi atentament el procediment de gestió de comunicacions i denúncies d'aquesta bústia (PDF), és important que conegui com funciona i quins tipus de denúncies pot formular, per a poder fer un bon ús d'aquest.

Igualment, li recordem que l'ús de la bústia a mala fe serà perseguit i sancionat. En cas de dubte contacti amb l'administrador de la bústia.

Triï un dels canals de comunicació disponibles. En cas de ser telefònic, mail, correu postal o presencial haurà de detallar breument l'assumpte de la seva denúncia. Recordi que per a la formulació d'una denúncia presencial caldrà reservar dia i hora.

Per a la denúncia en línia segueixi els següents passos:

  1. Empleni tots els camps del formulari

  2. Seleccioni si desitja que la seva denúncia sigui anònima

  3. Seleccioni les àrees d'afectació de la seva denúncia.

  4. Assumpte i text de la seva denúncia. En cas d'aportar algun document pot annexar fitxers.

  5. Si ha seleccionat NO en el pas 2, haurà d'emplenar correctament les seves dades personals.

  6. Acceptació de termes i condicions la Bústia.

Una vegada finalitzat el procés es generarà un enllaç i contrasenya automàtica i aleatòria per a seguiment en línia de la denúncia. La contrasenya és irreemplaçable i no recuperable. En cas de pèrdua haurà de tornar a realitzar el procés d'introducció de la denúncia. Per a les denúncies que aportin dades personals, aquesta contrasenya i enllaç arribaran a l'email proporcionat.

PREGUNTES FREQÜENTS

Per què hauria d'enviar un missatge?

Una cultura ètica real i veritable requereix que es compleixin les normes socials i legals. A través d'aquest Canal ètic, podrà informar de qualsevol conducta indeguda, sobretot, infraccions de la legislació aplicable així com d'incompliments de polítiques i procediments interns. L'ús del Canal garanteix la sostenibilitat de l'organització i la continuïtat futura dels treballadors que hi pertanyen. Estadísticament el Canal Ètic és el mitjà més eficaç de prevenció de delictes de les organitzacions.

Quin tipus d'informació he de registrar?

Qualsevol possible infracció del Codi Ètic i de Conducta, que hagi pogut produir-se per part d'empleats, directius i col·laboradors de l’organització. Durant el procés d'alta de la comunicació, se li proporcionarà informació més detallada sobre els possibles elements clau del missatge.

Confidencialitat de la comunicació

Els usuaris poden interposar comunicacions CONFIDENCIALS o ANÒNIMES:

Comunicacions CONFIDENCIALS: mitjançant aquesta opció el gestor de canal garanteix als usuaris que formulin qualsevol comunicació CONFIDENCIAL a mantenir sota reserva la seva identitat, sempre que aquesta no sigui requerida per part de les autoritats o bé que la comunicació s'hagi efectuat amb coneixement de la seva falsedat.

Comunicacions ANÒNIMES: mitjançant aquesta opció no se sol·licitarà cap informació personal durant el procés de registre de la comunicació. Al llarg del procés d'intercanvi d'informació amb el gestor de canal, es podrà sol·licitar a l'usuari la seva informació personal. Si vostè és usuari registrat, rebrà un correu electrònic amb un enllaç per poder omplir aquesta informació i enviar-la voluntàriament al gestor de canal, si així ho considera oportú. En cas de no ser usuari registrat, si ho considera oportú, haurà d'accedir a la seva comunicació amb el codi de seguiment que se li hagi facilitat a l'acabar el registre de la comunicació i afegir un nou comentari a aquesta especificant les dades personals requerits pel gestor.

Què passa si, posteriorment, es comprova que la seva comunicació no constitueix un delicte o infracció?

A l'hora de realitzar la seva notificació, l'important és que vostè cregui o tingui motius per creure que el contingut de la mateixa és verídic i rellevant i que no tingués intenció de difamar, actuant sempre des de la bona fe. Si transcorregut el període estipulat per a la investigació de la comunicació, es conclou que no s'ha produït cap irregularitat o infracció o que el fet descrit no era el que inicialment es considerava, no hi haurà cap conseqüència sobre la comunicació efectuada.

Finalitat de les dades

Les dades introduïdes al Canal Ètic, en cap cas seran utilitzades per a fins diferents que la investigació dels fets comunicats.

DOCUMENTS

En els enllaços següents consten els documents aprovats per AIGÜES DEL VENDRELL, S.A. referents al Codi Ètic i de Conducta.

Instruccions

Instruccions Bàsiques Bústies internes

Si us plau, abans de denunciar, li preguem que llegeixi atentament el procediment de gestió de comunicacions i denúncies d'aquesta bústia (PDF), és important que conegui com funciona i quins tipus de denúncies pot formular, per a poder fer un bon ús d'aquest.

Igualment, li recordem que l'ús de la bústia a mala fe serà perseguit i sancionat. En cas de dubte contacti amb l'administrador de la bústia.

Triï un dels canals de comunicació disponibles. En cas de ser telefònic, mail, correu postal o presencial haurà de detallar breument l'assumpte de la seva denúncia. Recordi que per a la formulació d'una denúncia presencial caldrà reservar dia i hora.

Per a la denúncia en línia segueixi els següents passos:

  1. Empleni tots els camps del formulari

  2. Seleccioni si desitja que la seva denúncia sigui anònima

  3. Seleccioni les àrees d'afectació de la seva denúncia.

  4. Assumpte i text de la seva denúncia. En cas d'aportar algun document pot annexar fitxers.

  5. Si ha seleccionat NO en el pas 2, haurà d'emplenar correctament les seves dades personals.

  6. Acceptació de termes i condicions la Bústia.

Una vegada finalitzat el procés es generarà un enllaç i contrasenya automàtica i aleatòria per a seguiment en línia de la denúncia. La contrasenya és irreemplaçable i no recuperable. En cas de pèrdua haurà de tornar a realitzar el procés d'introducció de la denúncia. Per a les denúncies que aportin dades personals, aquesta contrasenya i enllaç arribaran a l'email proporcionat.

PREGUNTES FREQÜENTS

Per què hauria d'enviar un missatge?

Una cultura ètica real i veritable requereix que es compleixin les normes socials i legals. A través d'aquest Canal ètic, podrà informar de qualsevol conducta indeguda, sobretot, infraccions de la legislació aplicable així com d'incompliments de polítiques i procediments interns. L'ús del Canal garanteix la sostenibilitat de l'organització i la continuïtat futura dels treballadors que hi pertanyen. Estadísticament el Canal Ètic és el mitjà més eficaç de prevenció de delictes de les organitzacions.

Quin tipus d'informació he de registrar?

Qualsevol possible infracció del Codi Ètic i de Conducta, que hagi pogut produir-se per part d'empleats, directius i col·laboradors de l’organització. Durant el procés d'alta de la comunicació, se li proporcionarà informació més detallada sobre els possibles elements clau del missatge.

Confidencialitat de la comunicació

Els usuaris poden interposar comunicacions CONFIDENCIALS o ANÒNIMES:

Comunicacions CONFIDENCIALS: mitjançant aquesta opció el gestor de canal garanteix als usuaris que formulin qualsevol comunicació CONFIDENCIAL a mantenir sota reserva la seva identitat, sempre que aquesta no sigui requerida per part de les autoritats o bé que la comunicació s'hagi efectuat amb coneixement de la seva falsedat.

Comunicacions ANÒNIMES: mitjançant aquesta opció no se sol·licitarà cap informació personal durant el procés de registre de la comunicació. Al llarg del procés d'intercanvi d'informació amb el gestor de canal, es podrà sol·licitar a l'usuari la seva informació personal. Si vostè és usuari registrat, rebrà un correu electrònic amb un enllaç per poder omplir aquesta informació i enviar-la voluntàriament al gestor de canal, si així ho considera oportú. En cas de no ser usuari registrat, si ho considera oportú, haurà d'accedir a la seva comunicació amb el codi de seguiment que se li hagi facilitat a l'acabar el registre de la comunicació i afegir un nou comentari a aquesta especificant les dades personals requerits pel gestor.

Què passa si, posteriorment, es comprova que la seva comunicació no constitueix un delicte o infracció?

A l'hora de realitzar la seva notificació, l'important és que vostè cregui o tingui motius per creure que el contingut de la mateixa és verídic i rellevant i que no tingués intenció de difamar, actuant sempre des de la bona fe. Si transcorregut el període estipulat per a la investigació de la comunicació, es conclou que no s'ha produït cap irregularitat o infracció o que el fet descrit no era el que inicialment es considerava, no hi haurà cap conseqüència sobre la comunicació efectuada.

Finalitat de les dades

Les dades introduïdes al Canal Ètic, en cap cas seran utilitzades per a fins diferents que la investigació dels fets comunicats.

DOCUMENTS

En els enllaços següents consten els documents aprovats per AIGÜES DEL VENDRELL, S.A. referents al Codi Ètic i de Conducta.



Denúncia

Canvii el No per Si
Introduir un dels motius
Si us plau, ompli aquest camp.
Si us plau, esculli un títol o assumpte.

Dades del denunciant

Dades del denunciant

Fiscal id required
Si us plau, ompli el codi postal només amb numeros.
Si us plau, ompli el numero de telèfon només amb numeros.
Si us plau, introdueixi un compte de correu vàlid.

Termes

De conformitat amb la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, en endavant LOPDGDD i el REGLAMENT (UE) 2016/679 DEL PARLAMENT EUROPEU I DEL CONSELL de 27 d’abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques en allò que respecta al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel que es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), en endavant RGPD, les dades subministrades per l'usuari quedaran incorporades en un tractament automatitzat, el qual serà processat exclusivament per a la…